.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جدید رضوانشهر معرفی شد

شمال نیوز: روز گذشته در جلسه شوراي اداري شهرستان رضوانشهر که به رياست محمد اکبرزاده معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري تشكيل شد، حميدرضا امام‌پناهي به عنوان فرماندار جدید رضوانشهر معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، در این جلسه محمد اکبرزاده اظهار کرد: در اين عرصه يکايک ما در مقابل آنچه که خواسته شده، مسئول هستيم و در فرمان‌پذيري از ولايت و رهبري هيچ تعللي پذيرفته نيست .

وي ادامه داد: مسووليت در نظام جمهوري اسلامي يک امانت و نقطه مقابل اين مهم نيز خيانت است که اين مسووليت همواره به يک فرد امين سپرده مي‌شود و اين فرد امين هرگز به اين امانت تعلق خاطر پيدا نمي‌کند و هر لحظه حاضر به پس دادن آن است.

 اکبرزاده اخلاص را رمز پايداري براي انجام امور دانست و بيان کرد: اگر مروري به تاريخ زندگي شهيدان رجايي و باهنر داشته باشيم در مي‌يابيم با توجه به مدت مسووليت کوتاه اين دو بزرگوار، بسيار در افکار ماندگار شدند، کار کردن اگر فقط براي رضاي الهي باشد، ماندگار خواهد بود .

وي در ادامه افزود: رضوانشهر داراي اقوام و مذاهب گوناگون و مختلفي است و طي اين مدت مديران زيادي به اين شهرستان براي دوره مسووليت آمدند و رفتند و با نگاه به گذشته در مي‌يابيم که چه کساني از همين مديران، امروز در ذهن و خاطر اين مردم ماندگار هستند .

وي با تقدير از زحمات مختار رضايي طي دوره مسووليت سرپرستي فرمانداري شهرستان رضوانشهر گفت: تلاش ايشان در جهت ماندگاري اين امانت در ذهن مردم اين خطه بوده که امروز این امانت را در اختيار برادر ديگري که از خانواده معظم شهدا و برادر سه شهيد والامقام است، قرار مي‌دهد که اين نشانه تعهد اخلاقي ايشان است .

در ادامه مختار رضايي سرپرست سابق فرمانداري شهرستان رضوانشهر نيز گفت: خدمتگزاري براي مردم، يک فرصت و افتخار محسوب مي‌شود که امروز بايد شهامت ايستادن در مقابل مردم و ارائه گزارش پايان کار طي دوره مسووليت را به جامعه داشته باشيم .

حميدرضا امام پناهي فرماندار جديد رضوانشهر در ادامه اين نشست طي سخناني پيرامون انقلاب اسلامي و نقش امام(ره) در هدايت اين انقلاب و دشمني‌هاي آشکار و پنهان بدخواهان گفت: امام راحل تنها با اتکا به قدرت خداوند و پشتوانه ملت بود که توانست در مقابل اين همه هجمه‌هاي سنگين دشمنان بايستد.

وي افزود: اگر امروز از ما قصور و کوتاهي سر بزند، در فرداي قيامت شرمنده امام و شهدا خواهيم بود و امروز بايد با حضور در کنار رهبر معظم انقلاب موجبات خوشنودي شهداي عزيز و امام راحل را فراهم سازيم.

وي در ادامه خطاب به اعضاي شوراي اداري رضوانشهر اظهار اميداوري کرد: مسووليتي که امروز به بنده محول شده، بتوانم خواسته شهدا، امام شهدا و رهبري معظم انقلاب اسلامي را فراهم سازم .

در اين مراسم حجج اسلام سيد منصور شرفي امام جمعه اهل سنت و محمد مهدي‌نژاد امام جمعه تشيع پره‌سر نيز سخناني ايراد کردند.

در پايان اين نشست، حميدرضا امام‌پناهي معاون پيشين فرماندار آستانه اشرفيه به عنوان فرماندار جديد شهرستان رضوانشهر معرفي و از خدمات مختار رضايي در طول دوره سرپرستي فرمانداري رضوانشهر قدرداني شد . /ایسنا

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : فرماندار , رضوانشهر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.